Här hittar du våra riktlinjer för bästa utförande av order samt hur Sparbanken Sjuhärad agerar som Systematisk Internhandlare (SI) när banken ställer pris till kund.
Bästa utförande av order
Riktlinjerna som du hittar i rutan "Sparbankerna" nedan är utformade för att ge dig bästa möjliga resultat när du handlar med finansiella instrument. Banken kommer att uppdatera dessa riktlinjer minst en gång per år eller då förändringar sker.
Kvalitén på utförandet av transaktioner, RTS27
2020
2019
2018
Bankens analys av orderutförandet, RTS28
För 2022
- Sammanfattning avseende kvalitet på utförande av ordrar 2022
- Information om utförda ordrar (non-prof) 2022
- Information om utförda ordrar (prof) 2022
- Information om vidarebefordrade ordrar (non-prof) 2022
- Information om vidarebefordrade ordrar (prof) 2022
För 2021
- Sammanfattning avseende kvalitet på utförande av ordrar 2021
- Information om utförda ordrar (non-prof) 2021
- Information om utförda ordrar (prof) 2021
- Information om vidarebefordrade ordrar (non-prof) 2021
- Information om vidarebefordrade ordrar (prof) 2021
För 2020
- Sammanfattning avseende kvalitet på utförande av ordrar 2020
- Information om utförda ordrar (non-prof) 2020
- Information om utförda ordrar (prof) 2020
- Information om vidarebefordrade ordrar (non-prof) 2020
- Information om vidarebefordrade ordrar (prof) 2020
För 2019
- Sammanfattning avseende kvalitet på utförande av ordrar 2019
- Information om utförda ordrar 2019
- Information om vidarebefordrade ordrar 2019
För 2018
- Sammanfattning avseende kvalitet på utförande av ordrar 2018
- Information om utförda ordrar 2018
- Information om vidarebefordrade ordrar 2018