Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Bli kund online

Här kan du som fyllt 18 år ansöka om att bli kund i Sparbanken Sjuhärad AB direkt med Mobilt BankID.  Ansökan tar några minuter att fylla i. När du blir kund online får du direkt och kostnadsfritt tillgång till ett konto. Du kan sedan ansöka om fler banktjänster i internetbanken.

Välkommen till Sparbanken Sjuhärad AB

Bli kund direkt

Välkommen till Sparbanken Sjuhärad AB

  • Bli kund online med Mobilt BankID
  • Direkt tillgång till konto
  • Ansök om fler banktjänster i internetbanken
Bli kund direkt

Så här gör du

  • Bli kund direkt

    Legitimera dig med Mobilt BankID

    Mobilt BankID är ett säkert och smidigt sätt att legitimera dig digitalt. Det är den enda identitetshandlingen du behöver för att bli kund direkt.

  • Bli kund direkt - steg 2

    Svara på några frågor

    Vi ställer frågor om dig och hur du kommer att använda våra tjänster. Det gör vi för att skydda både dig och banken från brott, helt i linje med svensk lagstiftning.

  • Bli kund direkt - steg 3

    Signera avtal och villkor

    Välkommen som kund hos Sparbanken Sjuhärad AB ! Här nedanför hittar du mer information om vad som ingår när du blir kund online.

Det här ingår när du blir kund online

När du blir kund online får du direkt och kostnadsfritt tillgång till ett privatkonto och internetbanken, utan betaltjänst.

Betaltjänsten kostar 160 kronor per år och gör det möjligt att betala räkningar. Tillgång till internetbanken med betaltjänst kan du beställa direkt i din ansökan om att bli kund.

Du kan ansöka om fler tjänster i internetbanken. För vissa tjänster behöver du utöka användningen av ditt Mobila BankID med hjälp av ett kodkort. Vi skickar automatiskt kodkortet hem till dig inom fem dagar. När du blivit kund kan du även hämta en säkerhetsdosa till internetbanken på ditt närmaste bankkontor. Hitta ditt bankkontor.

Varför kan jag inte bli kund online?

Det kan till exempel bero på:
  • Du har nyligen installerat Mobilt BankID i din telefon eller surfplatta
  • Du har ett konto i Swedbank eller Sparbank sedan tidigare
  • Du har ett konto i HSB
  • Du är medlåntagare på någon annan persons lån
Välkommen till ett bankkontor så hjälper vi dig att bli kund.
Stäng Skriv ut