Arbetsbeskrivning

Som Kundsupport är du bankens ansikte utåt och kommer att ta hand om våra kunder i det spontana mötet, vilket innebär att ge service och genomföra affärer med de kunder som kontaktar banken via telefon och/eller på våra kontor. I rollen finns ett stort fokus på att guida och inspirera kunderna till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler. Vi vädersätter din förmåga att ta eget ansvar och initiativ, att du är noggrann och har lätt för att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

Utbildning och erfarenhet

  • Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen.
  • Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
  • Anställningen är en visstidsanställning, där arbetstiderna kan fördelas på alla veckodagar.

Ytterligare information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Malin Rosen, Bitr. HR-chef, telefon 033-16 66 75.

Din ansökan

Din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev skickar du via e-post till senast den 20 oktober. Urval kommer att ske löpande.