Om rollen

Vi söker dig som vill vara med och bygga upp en viktig roll och genom kontinuitet och engagemang göra vår bank ännu bättre. Som Kundsupport Pool är du vårt ansikte utåt och tar hand om våra kunder i det spontana mötet. Det innebär att ge service och genomföra affärer med de kunder som kontaktar banken via telefon och/eller på våra kontor. Arbetet som Kundsupport Pool är omväxlande och du får möjlighet att arbeta på flera utav bankens kontor och stötta upp när ordinarie personal inte är på plats.

Pooltjänsten är på heltid och tillhör och utgår ifrån Kundcenter. Då detta är en viktig funktion för banken, kommer ett lönetillägg att utgå.

Vem är du?

Vi letar efter dig som trivs med variation, är genuint intresserad av sociala relationer och ser möjligheter istället för begränsningar.

I rollen behöver du kunna arbeta självständigt, ta ansvar och vara serviceinriktad då du möter många olika människor. Du strävar alltid efter hög kvalitet och bra service.

Utbildning och erfarenhet

Vi värdesätter tidigare erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen.

Swedsec-licens är meriterande.

Ytterligare information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Chef Kundcenter Josefina Larsson, telefon 033-16 65 85 eller Biträdande HR-Chef, Malin Rosen, telefon 033-16 66 75.

Ansökan

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev till senast den 12 februari.