Om rollen

Kontoret i Bollebygd har sex medarbetare och är marknadsledande på orten. Vi värdesätter att förstå kundernas affär och vi ser att du arbetar lösningsorienterat och har ett personligt bemötande gentemot våra kunder. Som Kundsupport är du bankens ansikte utåt och kommer att ta hand om våra privat- och företagskunder som kommer in på kontoret eller som tar kontakt med oss via våra andra kanaler. Du besvarar ärenden avseende produkter och tjänster samt genomför tillhörande administration samt stötta och avlasta dina kollegor. I rollen finns ett stort fokus på att guida och utbilda kunderna i våra digitala kanaler samt att vid behov slussa kunder vidare till annan kompetens inom banken.

Vem är du?

Vi letar efter dig som sätter kunden i centrum och gillar att arbeta med service i det spontana mötet. Som person trivs med att träffa människor samt är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är effektiv i ditt arbetssätt och har lätt för att kommunicera både i tal och skrift samt ser digitala verktyg är en naturlig del av din dag. Ditt arbetssätt karakteriseras av engagemang, initiativtagande och driv för att slutföra uppgifter. Och vi ser gärna att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken att börja arbeta inom finansbranschen.

Utbildning och erfarenhet

  • Akademisk utbildning med inriktning mot ekonomi är meriterande.
  • Erfarenhet av service och kundkontakt gärna inom finansbranschen.
  • Swedsec Rådgivarlicens är meriterande.

Ytterligare information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Katarina Rosenborg, Kontorschef Bollebygd, telefon 033-16 68 78.

Ansökan

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev till personal@sparbankensjuharad.se senast den 13 april.