Om rollen

Inom Kundcenter är vi 30 medarbetare som arbetar med kunder digitalt, via telefonbank och i fysiska möten. Vi är bankens ansikte utåt, hjälper våra kunder med alla bankärenden och guidar mycket i de digitala tjänsterna. I rollen som Rådgivare arbetar du med kundrådgivning digitalt, via telefon eller fysiskt inom områden som låna, spara och försäkra. I rollen kan det också ingå hantering av tillträden via Tambur och beredning av privatlån, bolån och digitala lånelöften. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni proaktivt mot gruppens uppsatta mål. Du förväntas jobba med kunder både i det bokade och obokade kundmötet.

Vem är du?

Vi letar efter dig som trivs med att träffa människor och utveckla relationer. Du har ett arbetssätt där digitala verktyg är en naturlig del av din dag. Vi ser att du har ett stort eget driv och ditt arbetssätt karakteriseras av initiativtagande och driv för att slutföra uppgifter. Centralt är att du har ett affärsfokus i allt du gör och du arbetar för att kunderna skall få lösningar som är anpassade efter deras behov.

  • Akademisk utbildning med inriktning mot ekonomi eller annan likvärdig kompetens
  • SwedSec rådgivarlicens
  • Tidigare erfarenhet av rådgivning i bank är meriterande

Ytterligare Information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Chef Kundcenter, Josefina Larsson, 033-16 65 85

Ansökan

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev som du skickar till senast den 16 april.