Om rollen

Inom Kundcenter är vi 30 medarbetare som arbetar med kunder digitalt, via telefonbank och i fysiska möten. Vi är bankens ansikte utåt, hjälper våra kunder med alla bankärenden och guidar mycket i de digitala tjänsterna. I rollen som rådgivare inom Digital Kommunikation arbetar du med kundrådgivning digitalt, via telefon eller fysiskt inom områden som låna, spara och försäkra. I rollen ingår också hantering av tillträden via Tambur och beredning av privatlån, bolån och digitala lånelöften. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni proaktivt mot gruppens uppsatta mål.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett stort eget driv, förmåga att arbeta självständigt och har ett affärsfokus i allt du gör. Du är en del av en grupp som förändras i takt med att kundens digitala beteende utvecklas och har förmågan att anpassa dig till en föränderlig miljö med nya arbetssätt. Rollen kräver att du kan skapa förtroende och ha uppmärksamhet på detaljer. Vi värdesätter din samarbetsförmåga och kundfokuserade arbetssätt. Som person har du utmärkta kommunikationsförmågor och har lätt för att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

  • Akademisk utbildning med inriktning mot ekonomi eller annan likvärdig kompetens.
  • Kompetens kring rådgivning i bank eller liknande position.
  • Swedsec rådgivar- och bolånelicens.

Ytterligare Information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Chef Kundcenter, Josefina Larsson, 033-16 65 85.

Ansökan

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev som du skickar till senast den 11 januari.