Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken. Kontakta ett bankkontor så hjälper vi dig. 
Du kan även få dina bankdokument i punktskrift om du kontaktar Kundcenter Privat 033-10 50 60 eller ett bankkontor.

Hitta ditt bankkontor

 
Du som är hörselskadad kan ringa Kundcenter Privat genom att använda Eniros texttelefon.

Läs mer om Eniros tjänst Texttelefoni

Teletal

Teletal är en kostnadsfri och rikstäckande tjänst där du får stöd av en tredje person som följer med i samtalet.
Du behöver inte boka tjänsten och inte ha något tillstånd.

Stäng Skriv ut